Tuesday, January 15, 2008

Technical Problems

I recently made a new online portfolio. And when I put it online, I erased my old one, and everything else that had been gathering dust on my old webspace. But unfortunately I didn't realise that by doing so, I also deleted the background and header images for this blog and for the blog newsletter. I thought I fixed the problem last week, but apparently I uploaded the wrong images for the newsletter, so that's why the newsletter looked a bit weird. I just uploaded the right images, so everything should be ok now...

Other than that, everything is wonderful here in Nongkhai. The first few days I was very tired from the train trip, but I feel like my energy is up again. I met a lot of nice new people and many of them are staying for a while. The weather is really nice with warm and sunny days and cool nights. And I had a really good massage the other day...

Ik heb recent een nieuwe online portfolio gemaakt. En toen ik die online heb gezet, heb ik mijn oude portfolio en alle andere dingen die stof lagen te verzamelen op mijn oude webruimte, gewist. Maar helaas wist ik niet dat ik door dit te doen ook de achtergrondbeelden voor deze blog en de blognieuwsbrief heb gewist. Ik dacht dat ik het probleem vorige week al had opgelost, maar blijkbaar heb ik de verkeerde beelden voor de nieuwsbrief geupload, en daarom zag de brief er dus een beetje vreemd uit. Ik heb zojuist de juiste beelden geupload, dus nu zou alles ok moeten zijn.

Daarnaast gaat alles goed hier in Nongkhai. De eerste dagen was ik een beetje moe van de treinreis, maar ondertussen heb ik alweer wat meer energie. Ik heb een hoop nieuwe, interessante mensen leren kennen en de meesten blijven hier ook tijdje. Het weer is overdag warm en zonnig en 's nachts lekker koel. En eergisteren heb ik een heerlijk massage gehad...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home