Thursday, January 10, 2008

Back in Thailand

Tuesday evening I left Belgium. My flight to London was quite frightening. At first it was delayed for 45 minutes because of too much wind in Heathrow, but then we did leave, and the landing was awfull. The airplane was shaking very badly, and I was really happy when were back on the ground safely. My flight to Bangkok was really nice. I flew with EVA Air, a Chinese airline that I had never heard of before booking my ticket. I was a bit scared it would be some dodgy airline, but it turned out to be really good., with a very friendly service on board and the food was good too.
I arrived in Bangkok around 3.30pm on wednesday. My friend, Jenny, from Switserland arrived about half an hour earlier on a plane from Frankfurt. And somehow we managed to get through immigration and bagage collection at exactly the same time. It was nice being back I Bangkok with her.

Dinsdagavond ben ik weer uit België vertrokken. Mijn vlucht naar Londen was nogal beangstigend. Ze was eerst al 45 minuten vertraagd omdat er teveel wind in Heathrow was om veilig te kunnen landen. Uiteindelijk zijn we toch vertrokken, maar de landing was verschrikkelijk. Het vliegtuig zwenkte uit in alle richtingen and ik was heel blij toen we weer veilig op de grond stonden. Mijn vlucht naar Bangkok was wel heel goed. Ik vloog met EVA Air, een Chinese maatschappij waar ik nog nooit van had gehoord voor ik mijn vlucht boekte. Ik had een beetje schrik dat het een slechte maatschappij zou zijn, ,maar het viel dus heel goed mee. De service aan boord was heel goed en 't eten was ook lekker.
Ik ben woensdag om 3.30u in de namiddag geland in Bangkok. Jenny, een meisje uit Zwitserland die ik uit Nongkhai ken, was een half uur voor mij geland met vliegtuig uit Frankfurt. En op de een of andere manier zijn we erin geslaagd om op exact dezelfde moment uit de luchthaven te komen. 't Was echt leuk om samen met haar terug in Bangkok te zijn.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home